poniedziałek, lipca 10, 2006

w wakacje mózg sie mocno przegrzewa....

tak, oto mój nowy najlepszy przyjaciel, spędzamy razem duzo czasu i daje mi dużo radości, przyjemności i swobody. dba o mnie zeby mi sie opony już całkiem nie przegrzały. i te na brzuchu i te pod czachą


oto efekt długiego przebywania z wolfim. zdania wypowiedziane po niemiecku gramatycznie zaczynają być poprawne, gorzej z sensem, chociaz ta kwestia wypowiedziana w strone pawła była jak najbardziej prawdziwa (tylko czemu narysowałam siebie jako chłopca? może mój animus uaktywnia sie przy wysokich temperaturach???)



dlaczego rysuję króliczki? powinnam narysować najprzyjemniejszą rzecz w lato-wsadzenie głowy do lodówki. powinno się zacząć produkować lodówki do noszenia na głowie, jak takie chełmy. wtedy małe dziewczynki miałyby schłodzone oponki i nie pisały by takich głupot, deprecjonujących je same i ich obrazki. szczęść boże

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Especially I like the first site. But other links are informative too, if you are interested check all those links.http://google-index.info/2944.html and http://neveo.info/704.html